Colanți nu sunt pantaloni . Cu ce îi asortăm ?

miercuri, mai 25, 2016 0 Comments A+ a-

Da , știu probabil ați mai citit deseori despre acest subiect , dar nu m-am putut abține să nu-mi spun și eu părerea .
Dacă nu ați auzit , da știu e un șoc , abia acum aflați . Oricum mai bine mai târziu decât niciodată .
Fetelor , colanți nu sunt pantaloni și nu o spun doar eu ci o mulțime de fete ( chiar si băieți ) , dar și designeri celebri .
Știu că sunt comozi . Și mie îmi plac foarte mult și mă simt bine , dar contează foarte mult cu ce îi asortezi .
Niciodată nu trebuie să ii asortezi cu un tricou scurt , până în talie . De ce ? Pentru că în general sunt dintr-un material subtire si elastic și devine ușor transparent atunci când se întinde . Plus că se muleaza prin toate dungile din zonele acelea , știți voi ! Dacă vreți să îi purtați cu un tricou scurt , atunci mergeți la sală .
Nu îi asortați cu pantofi sport . La fel puteți merge la sală daca vreți să purtați astfel de pantofi .
Evitați colanți 3/4 , sunt destinați strict pentru a merge la sală .
Acum o părere strict personală . Renunțați la colanți aceea foarte colorați , cu floricele , maimuțoaie , imprimeuri leopard . Au un aspect ieftin . Mi se par potriviți pentru fetițe ( mai puțin cei cu imprimeu leopard ) .
Încercați să vă luați marimea potrivită , nu trebuie să țipe pe voi . Evitați să îî purtați dacă sunteți fie prea slabe , fie mai grăsuțe sau găsiți o combinație care să vă avantajeze .
Probabil acum vă întrebați cu ce îi puteți purta .
Treabă e foarte simplă . Este foarte important să vă acoperiți șoldurile , măcar pâna la jumatate șoldului . Ideal ar fi să purtați ceva care să vă acopere fundul .
Purtați tricouri lungi și cât de cât lărguțe , cu rochită preferată , o tunică , cu un pulover lung ( mai ales cele mai lărguțe - mi se pare ca se vede foarte bine ) , o camasă lungă .
Personal aleg să îi port în general cu ghetuțe și botine . Uneori mai apelez și la balerini , îmi place cum se vede .
Iată câteva idei , care să inspire atunci când alegeți să purtați colanți .


Acestea sunt doar câteva idei . Colanți sunt atât de versatili încât cu puțin bun gust vei găsi o mulțime de posibilități .
De unde poți achiziționa aceste articole :


Îmi place și aceea combinație de colanți cu un tricou lung , usor mulat cu pulovere lungi , mai ales cele supradimensionate .

De ce această postare ? Pentru că m-am săturat să văd fete purtând colanți cu tricouri scurte pâna în talie , sau mai nou tricouri deasupra buricului . M-am saturat să văd picioare nu tocmai perfecte  ( când spun asta mă refer la strturile acelea de celulită ) , în colanți , musai cu un tricou scurt . M-am săturat să văd culoarea chiloților prin colanți .
Contrar aparențelor nu sunt sexy , ci din contră !

Dacă v-am plictisit îmi cer scuze , dar aceasta este părerea mea

Citesc cu drag pararea ta !