REVIEW - Mascara Maybelline the Colossal Volume Smoky Eyes - Black

miercuri, mai 25, 2016 0 Comments A+ a-

Ieri am postat pe contul de Instagram o fotografie , în descrierea căreia vă spuneam că urmează primul meu review .
Iată că a venit vremea să vă vorbesc puțin despre mascara mea preferata : Mascara Maybelline the Colossal . Îmi plac la nebunie toate variantele din gama Colossal Volume , dar azi am să vă vorbesc puțin despre Maybelline the Colosal Volum Smoky Eyes , nuanța Black .

Descrierea oficială ( preluată de pe site-ul Maybelline Romania )

MASCARA CU VOLUM COLOSAL si EFECT SMOKY EYES.
FORMULA IMBOGATITA CU COLAGEN + MEGA-PERIUTA.
Avand la baza una dintre cele mai de succes Mascara Maybelline New York, Colossal, Mascara Colossal Smoky Eyes va da genelor un volum spectaculos intr-una dintre culorile alese.
Pentru un look complet se aplica doua straturi de Mascara Colossal Smoky Eyes, dupa aplicarea creionului Master Smoky.
 DE CE SA-L ALEGI
• Rimel cu mega periuta pentru volum pentru gene cu un aspect minunat, voluminos.
• Formula imbogatita cu colagen si mega-periuta creeaza volum prin aplicare intr-un singur strat.
• Nu prezinta riscuri pentru ochii sensibili si este testat oftalmologic.
• Poate fi folosit impreuna cu lentilele de contact.
• Rimel cu efect smoky eyes ce nu incarca genele si nu curge.
PENTRU CELE MAI BUNE REZULTATE
Treci periuta de la radacina genelor catre varf pentru a le acoperi si a obtine un volum colosal.
Pentru un efect mai dramatic si un negru mai intens continua sa dai volum genelor aplicand mai multe straturi de mascara pana obtii aspectul dorit. Nu astepta ca mascara sa se usuce intre aplicari. Daca vrei un aspect dramatic, traseaza un contur cu creionul Master Smoky.


Parerile mele :

PLUSURI :

  • PeriuÈ›a : are peri destul de deÈ™i . Nu rămâne foarte mult produs pe ea . Este rezistentă : nu se scămosează sau deformează cu timpul .
  • Separă genele foarte frumos È™i rapid 
  • Nu încarcă genele . Pentru un look natural este suficient un singur strat . Nu rămân brobonite pe gene .
  • Culoare întensă 
  • Nu se usucă repede ( în tub ) ca alte mascara 
  • Conferă volum genelor - în 2 straturi e perfect .
  • Rezistă pe gene în jur de 7-8 ore fără să curgă sau să se întindă pe față 
MINUSURI :
 Nu prea reuÈ™esc să îi găsesc minusuri totuÈ™i ar fi 2 :
  • PeriuÈ›a un pic cam mare - ajungi greu în colÈ›ul întern al ochiului .
  • Se demachiază destul de greu , mai ales dacă îl aplici în mai multe straturi . Acesta poate fi un minus pentru persoanele cu ochi mai sensibili .
o poză în care să vedeți periuța mai de aproape


Mie îmi place , folosesc această gamă de când a apărut . Atunci când vreau să merg la sigur cu o mascara aleg Maybelline the Colossal Volume . Am și alte mascara în colecție și am tot folosit o mulțime de branduri , dar am grijă să nu-mi lipsească niciodată acesta .
Vă las și poze cu rezultatul aplicării . Probabil nu cel mai relevant , având în vedere ca era 3 fire pe post de gene , dar să vă faceți o idee . Scuzați calitatea pozele . Sunt încă la început și nu am dibuit bine cum se fac aceste tipuri de poze .



Eu l-am cumpărat de pe 1001cosmetice . Din păcate în acest moment nu este în stoc la ei , dar vă las alte site-uri de unde puteți comanda online acest produs .

Site-uri recomandate de cei de la Maybelline Romania :

De asemenea îl poți găsi în orice hypermarket sau diverse magazine ce comercializează acest brand . Spre exemplu în magazinele DM .

P.S. Dacă vă întrebați de ce nu sunt pensată , vă zic eu . Deoarecere un tanti drăguța de la un salon mi-a pensat o sprânceană mai mult , alta mai puțin și extrem de subțiri . Acum aștept să crească cât de cât să merg la cosmeticiana mea preferată .

Citesc cu drag pararea ta !