Am lipsit câteva zile

miercuri, iunie 01, 2016 0 Comments A+ a-

Da , din păcate pentru acest blog am lipsit câteva zile , dar din fericire mi-am petrecut mai mult timp cu bebelușul meu .
Așa că nu-mi pare rău . În plus am recuperat un pic azi . Am postat ținutele zilei și urmează să postez și ținuta zilei de azi .
De asemenea urmează postări cu produsele consumate și produsele favorite ale lunii mai . Pe lângă acestea urmează și un haul
Dacă sunteți curioase atunci urmăriți-mă cu atenție , pentru că cel târziu mâine acestea vor apărea pe blog .
În rest pot să spun că mă bucur de vremea caldă și profit de ocazie să ies cât mai mult cu cel mic , cu schimbările acestea bruste nici nu ști cât o să mai fie soare și frumos .
Știu că vă pregătiți de mare așa că vor urma câteva postări dedicate costumelor de baie . Fiind sezonul nunților voi posta și câteva articole legate de rochiile de ocazii . De asemenea aștept cu drag să-mi spuneți ce alte articole vă doriți să apară pe acest blog .
Până atunci bucurati-vă de vremea caldă și de faptul că în sfârșit vine vara !


Citesc cu drag pararea ta !