Cumpărături - Nivea + Rimmel

miercuri, iunie 15, 2016 0 Comments A+ a-

Da, știu că sună ciudat , cumpărături Nivea , dar având în că marea majoritate a produselor sunt de la Nivea , cred că era cel mai indicat titlul .
Habar n-am ce m-a apucat de am cumpărat atât de multe produse de la Nivea , mai ales atatea geluri de duș . Cred că am vrut să fiu sigură că nu voi rămâne fără .
Zilele trecute am fost în Cora și uite cu ce am plecat acasă , spre surprinderea soțului care credea că vor dispărea gelurile de duș de pe piată . ( mai ales că l-am cumpărat și pe cel pentru consurs ) .


Da , cert e că mi-am refăcut stocul de genuluri de duș .

  • Gel de duș crema Honey&Milk de la Nivea - dintre toate cele 3 , îmi place cel mai mult cum miroase .
  • Gel de duș Creme Soft de la Nivea și gelul de duș crema Creme Care : miros un pic diferit , dar este mirosul clasic Nivea , de care îmi era atât de dor .
Am ales variantele mici , pentru că mă plictisesc repede de un miros și prefer să-l înlocuiesc . Costă în jur de 5-6 lei .
Momentan nu am folosit nici unul . Încă mai am din vechiul gel de duș .
  • Crema pentru față  și corp de Nivea Care - aici am avut ceva reticențe . Nu am mai folosit de ceva ani o cremă de față de Nivea , deși știam că sunt foarte bune . M-am obișnuit cu cea de la Elmiplant . Totuși am simțit nevoia de o schimbare . M-am gândit că aceasta ar fi cea mai bună alegere , până la urma dacă nu o folosesc pentru față o voi folosi pentru corp . Eu am varianta de 200 ml , costă în jur de 14-15 lei . Încă nu am încercat-o , dar aștept cu nerăbdare .
  • Ojă Rimmel 60 seconds , nuanța 810 - Loafer Love For You : pur și simplu m-a atras culoarea , deși am destule nuanțe de albastru acasă și plecasem cu gândul să-mi iau ceva culori așa mai vesele de vară .  Sunt mulțumită de ojele de la Rimmel , cu siguranță voi fi mulțumită și de aceasta . Costă în jur de 9 lei
Cam acestea au fost cumpărăturile .
Voi folosiți aceste produse ? Ce părere aveți despre ele ?

Citesc cu drag pararea ta !