Noutăți de ZOOT - Categorie specială pentru viitoarele mămici

luni, iunie 06, 2016 0 Comments A+ a-

Am fost și eu însărcinată și știu cât este de greu să găsesti haine care să ti se potrivească . Mai ales atunci când lucrezi într-un mediu corporatist .
De asemenea știu cum te simti atunci când observi că hainele tale vechi pur și simplu nu te mai încap.
Tocmai de aceea m-am gândit că ar fi bine să împart cu voi noutatea celor de la ZOOT , poate sunt sau vor fi și viitoare mămici ce îmi vor citi blogul .
Ei , bine cei de la ZOOT au o categorie specială dedicată viitoarelor mămici cu stil . Aici vei putea găsi produse ale următoarelor branduri : Mama.licious și gama Maternity de la Dorothy Perkins.
Întreaga colecție o puteți vizualiza aici . Puteți găsi tricouri , rochii , colanti , jeansi și multe altele . Prețurile sunt acceptabile , credeți-mă .

Zoot.ro

Citesc cu drag pararea ta !