NOUTĂȚI - ELEFANT - Lansare categorie nouă

joi, iunie 30, 2016 0 Comments A+ a-

Cei de la Elefant lanseaza o noua categorie în magazinul lor online . Este vorbă de încăltăminte .
Așadar , începând de azi 30 iunie 2016 , pe site-ul Elefant puteți găsi peste 400 de modele de încălțăminte , cum ar fi balerini , pantofi , sandale , etc.
Prețul lor variază între 40 și 130 Ron , consider eu , prețuri pentru orice buzunar .
Cel mai interesant mi se pare faptul că poți proba încălțămintea în pick-up pointurile lor din București , Cluj , Iași , Timișoara și Brasov . Lista completă a acestor pick-up pointuri o găsești aici .
Eu deja , m-am uitat pe site și am văzut o mulțime de articole foarte drăguțe la prețuri extrem de accesibile . Toate modele de încălțăminte disponibile pe site , in acest moment le poți vizualiza aici .
Ce părere aveți de această nouă categorie de pe Elefant.ro ?


Citesc cu drag pararea ta !