Produse consumate - Mai 2016

joi, iunie 02, 2016 0 Comments A+ a-

Iată că a venit timpul și pentru prima mea postare de acest gen , mai exact produse terminate .
Ce-i drept sunt doar câteva , dar totuși merită un loc aici pe blog .
Azi am să vă povestesc pe scurt despre ele , urmând să realizez review-uri ale acestor produse .
Să începem :
Da știu am 2 deodorante , dar deh s-au terminat aproape în același timp .




  • Deodorant Cien Spray - Hidro Fresh
Cred că deja știți că l-am achiziționat din Lidl . Este foarte ieftin , nu țin minte exact cât costă , dar este maxim 8 lei . Este bun , are un miros plăcut și destul de persistent . Protejeaza și nu lasă urme haine .
  • Rexona Invisible Black and white 
Nu pot să zic că mi-a plăcut , tocmai și de aceea trag de el . La mine nu funcționează . Mirosul este plăcut însă pe pielea mea capătă un miros ciudat , ușor acrișor .Îl puteți găsi cam în orice hypermarket și costă în jur de 10-12 lei din câte îmi amintesc .

  • Săpun cu cătină de la Marillys 
Eh acesta mi-ă plăcut foarte mult . Poate că nu are cel mai frumos miros , dar este cât se poate de natural . Lasă pielea fină , curată și poate fi folosit și pentru fața , mai ales ca are efect antirid . Din păcate eu nu l-am găsit , dar vă invit să vizitați site-ul Maryllis , au o mulțilme de produse 100 % naturale .

  • Benzi depilatoare pentru față de la Farmec 
Da , îmi plac , poate mai mult decât cele la Veet . Se aplică ușor , nu irită pielea . Îndepartează chiar și părul foarte scurt și fin .Vin în pachet de 20 benzi ( 10 benzi duble ) și 2 servețele . La fel le găsiți în majoritatea hypermarketurilor . Eu am dat în jur de 11 pe ele , dar în magazinul online Farmec costă doar 9,45 Lei . Le găsiți aici

Acestea au fost produsele . Voi le-ați folosit ? Ce părere aveți ?
Nu uitați vor urma review-uri ale acestor produse .

Citesc cu drag pararea ta !