Review - Rexona Black & White Diamond

duminică, iunie 05, 2016 2 Comments A+ a-

A venit vremea pentru un nou review .
Un produs despre care v-am vorbit și in postarea cu produsele consumate ale lunii mai .
Din păcate , este un produs pe care l-aș trece mai degraba pe lista dezamăgirilor . Este vorba de Antiperspirantul de Rexona "Invisible for Black&White Diamond .
Mie nu mi se potrivește . Mirosul nu este chiar unul de laudat , dar este ok . Problema cea mai mare este că pe pielea mea tinde să aibă un miros acrișor ( o pățesc cu destul de multe parfumuri sau spray-uri ) , dar aceasta este o problemă personală .
Cât despre protecție pot să spun doar că nu este foarte eficient . Eu l-am folosit , în general când știam că nu voi plecată mult sau când stăteam prin casă cu treabă . O perioadă ( cât încă eram la muncă ) îl plimbam după mine .
Si da , lasă urme pe haine . Tricourile se îngălbenesc . Hainele negre prind o ușoară tentă de alb .Totuși cred că este mai degrabă o problema generală .
Nu ustură și nu usucă sau irită pielea , un mare plus .
Am auzit foarte multe lucruri bune , despre antiperspirantele de la Rexona și tocmai de aceea l-am achiziționat , totuși pentru mine nu este eficient .
Îl găsiți în orice hypermarket și costă în jur de 12-13 dacă îmi aduc bine aminte .
Sunt tare curioasă , voi ce antiperspirant îmi recomandați . Momentan tot încerc să găsesc unul care să mi se potruvească și mai ales să fie eficient , având în vedere că vine căldura .

P.S. : Urmează favoritele lunii , îmi cer scuze de întârziere . Cel târziu mâinr după-amiază va aparea acest articol .

2 comentarii

Write comentarii
6 iunie 2016 la 15:28 delete

Nu l-am incercat pe acesta, dar obisnuiesc sa cumpar varianta cu aloe. Imi place mult, face fata transpiratiei.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
12 iunie 2016 la 16:46 delete

Eu l-am ales in speranta ca nu o sa lase urme pe haine , dar m-am cam inselat . O sa-l incerc si eu pe cel cu Aloe Vera , momentan înca sunt în cautarea celui mai bun antiperspirant

Reply
avatar

Citesc cu drag pararea ta !