Tinuta zilei 18 iunie 2016

marți, iunie 21, 2016 1 Comments A+ a-

Această rochie m-a atras din prima , combinația de culori este foarte reușită , cu toate că nu-mi place galbenul . Tocmai de aceea imediat m-am gândit că trebuie să realizez o ținută cu ajutorul ei , mai ales că în urmă cu ceva timp am observat o pereche de cercei superbi . Din păcate până acum nu știam cu ce să-i asortez . Apropo de cercei , nu am ales și un colier deoarece cerceii sunt foarte mari și în opinia mea cu un colier ar ieși un look mult prea încărcat . Poți totuși să optezi pentru un lanțisor foarte finuț cu un pandantiv mic .
Astfel a reieșit o ținută perfectă pentru o petrecere , sigur vei ieși în evidență cu această rochie .





Iată ținuta de azi .

Rochie baby doll bust din dantela galbena si tul turcoaz
Pantofi Fox Galbeni
Plic Paris


Cercei cu aplicatii

1 comentarii:

Write comentarii

Citesc cu drag pararea ta !