Da sau nu ?

miercuri, iulie 06, 2016 1 Comments A+ a-

Înainte de toate , vreau să spun că-mi pare rău că nu pot posta atât de des . Am o mulțime de articole în așteptare , însă mai mereu se ivește ceva . Tocmai de aceea , atunci când pot , profit pentru a recupera timpul pierdut .
Voi încerca să fiu mai perseverentă , în ceea ce preveste postarea articolelor .
În primul rând aș vrea să aflu părerea voastră în legătură cu o nouă categorie pe blog . Aș vrea să împart cu voi câteva lucruri legatele de bebelușul meu . Mai exact , ce produse folosesc pentru el și diverse alte lucruri . Credeți că ar fi util ? V-ar plăcea să citiți astfel de articole ?
Aștept cu drag răspunsurile voastre , indiferent dacă sunt pozitive sau negative .
Zilele trecute , am găsit prin dulap un supliment al revistei Colibri cu și despre zodii . Arată foarte rău , având în vedere că este din anul 1998 . Așa ca m-am gândit să-i copiez conținul într-u word . Ulterior mi-am dat seama că ar fi drăgut să împart aceste lucruri ce voi . Dacă vreți să aflați mai multe despre zodiile voastre , urmăriti blogul meu . Voi încerca să le postez cât de repede pot .
Până atunci aștept cu drag răspunsurile voastre la întrebarea de mai sus .
Să aveți o zi frumoasă !


1 comentarii:

Write comentarii
Unknown
AUTHOR
6 iulie 2016 la 18:15 delete

Multumim frumos ,da ar fi util aceste articole pentru bebe chiar daca eu nu mai am bebelus ,pentru alti ar fi util

Reply
avatar

Citesc cu drag pararea ta !