Favoritele lunii Mai

marți, iunie 07, 2016 3 Comments A+ a-

În sfârșit reușesc să postez și eu favoritele lunii mai . Cam târziu , știu , dar decât deloc e bine și așa , nu ?
Sunteți curioase ce produse am inclus în această categorie ?
Iată-le :



  • Mascara Maybelline the Colossal Volume Smoky Eyes Black - despre el v-am vorbit aici , aÈ™a că nu are rost să ma repet . Per total este una din mascarele mele preferate .
  • Apa micelara de la Garnier - am auzit atât de multe lucruri bune , încât îmi era frică să o încerc ( È™tiÈ›i vorba aceea "La pomul lăudat să nu te duci cu sacul " ) , dar până la urma am încercat-o È™i tare bine am făcut pentru că îmi place la nebunie . O folosesc ca demachiant sau pur È™i simplu să-mi curăt faÈ›a chiar dacă nu am folosit produse cosmetice în ziua respectivă ;
  • Crema de față de la Elmiplant pentru ten uscat / sensibil - crema mea preferată . O folosesc de câțiva ani È™i abia acum am îndrăznit să incerc È™i altă crema . Nu irită , nu încarcă tenul , se absoarbe repede 
  • LoÈ›iunea tonică hidratantă de la Nivea - este pentru tenul uscat . Pot să spun că sunt mulÈ›umită . ÃŽmi place că răcoreste tenul . Singurul lucru care poate deranja este faptul că ustură puÈ›in dacă ai faÈ›a iritată . Trebuie neapărat să evitaÈ›i zona ochilor .
  • Rujul Revlon Color Stay Ultimate Suede - da , îmi place la nebunie mai ales pentru că are o nuantă naturală . Rezistă bine pe buze È™i este suficient de pigmentat . Abia aÈ™tept să-mi pot lua È™i alte nuanÈ›e . Eu îl am în nuanÈ›a 010 - Womanswear
Acestea au fost produsele preferate ale lunii Mai , Cât de curând voi revenii cu review-uri complete pentru fiecare produs în parte .
Acum sunt tare curioasă care au fost produsele tale preferate ale lunii ce tocmai a trecut !

3 comentarii

Write comentarii
Cristina
AUTHOR
11 iunie 2016 la 19:51 delete

Imi plac favoritele tale.

http://strumfette.blogspot.ro/

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
12 iunie 2016 la 16:52 delete

Chiar mă bucur . Luna viitoare sper sa strang mai multe . La tine pe blog am văzut că ai o multime !

Reply
avatar

Citesc cu drag pararea ta !